Nu äntligen...

Har inte bloggat på flera veckor=/

Orsaken är praktik mån - fre 08.00-16.00 i Göteborg och helgerna storfix i lägenheten så har helt enkelt inte haft tid. Men nu är jag trött att på fixa i lägenheten, trots att det är mycket kvar att göra...

Update:

Praktiserar för fullt, sista veckan börjar imorgon sen är det examensdax!! Veckan som var blev det halvvecka för min del då jag blev dålig i onsdags efter lunch. Hem och vila för min del. På torsdagen sov jag till 13.30??!! Vet inte riktigt vad det var jag drabbades av... magsjuka, något jag ätit eller helt enkelt slutkörd. Behövde iaf vilan för att bli väck illamåendet och tröttheten! Nu är jag fit for fight igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0