v. 13+5

Igår så var det storstädning här hemma för både idag och imorgon ska vi ha lägenhetsvisning! Och så skönt det är att vakna upp en lördagmorgon och njuta av en nystädad lägenhet=) För var ett tag sedan det blev städat här hemma, för är inte det första man prioriterar då man mått dåligt. Men nu är det gjort!

Ska ta en sväng in till stan idag eller imorgon också för tänkte jag skulle köpa lite mammakläder, ffa ett par byxor. Har fått låna mammakläder av snälla Maria, Thomas syster, men vill ju inte slita på dem för mycket så ska försöka hitta något denna gången. Finns ju inte ett allt förstort urval och har inte hittat något jag gillat hittills mer än ett par leggins och ett par lite pösigare svarta byxor, men kanske hittar några fler byxor idag!

Förövrigt mår jag bra! Hostan är kvar liksom huvudvärken som tyvärr gör att jag blir illamående, men jag går på att det snart försvinner!

Nu syns magen betydligt mer. Den har vuxit massor bara på några veckor, så har fullt upp med att gosa och klappa på bullen=) Och på måndag går vi in i vecka 15!

Nu är lilla livet 80-93mm långt från huvud till stjärt och väger nästan 25g. Nu kan man eventuellt se vilket kön lilla livet har. Nu börjar även ögonbrynen framträda och håret på huvudet börjar växa. Lilla livet kan nu dricka fostervattnet och kissa. Lilla livet övar även nu på in- och utandning, men använder inte lungorna, då lilla livet får syre direkt från mig via navelsträngen och moderkakan.


v. 13+5


Kommentarer
Postat av: carola

vill ni veta könet? :)

2011-03-06 @ 11:27:44
Postat av: Madelene

Nej, det vill vi inte... det är lite det som är spänningen=) Och vi blir glada vad det än blir!

2011-03-06 @ 12:35:44
Postat av: Maria

Linn och jag var ute och köpte mammajeans till henne på H&M för bara ngn vecka sen som var väldigt snygga och sköna tyckte hon. Men jag vet ju inte vad du är ute efter :) Nu syns lilla bebben juh- vad fint!!!

2011-03-06 @ 20:58:02
URL: http://mclachlan.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Vilket söt och fin bebismage:-)

2011-03-09 @ 12:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0