Lyckat dubbelt upp!

Hade tänkt skriva ett inlägg tidigare men lyckades inte få över mina fina bilder från mobilen och har fortfarande inte lyckats. Jag + teknik = usel, så får se om jag lyckas nästa gång.

Var på vårdcentralen nu på morgonen och mitt CRP var under 8!!! Blev oerhört lättad över att det sjunkit så snabbt. I torsdags hade jag 60. Det gick riktigt snabbt, vilket jag inte hade något emot=) Nu ska jag bara få bort svullnaden i bihålorna som bidrar till extrem huvudvärk... men hoppas den försvinner lika snabbt.

Och så till nästa lycka - JAG KLARADE TENTAN!!! Min sista tenta någonsin på dietistprogrammet!! Var kanske inte det bästa resultatet, men med tanke på att jag har mått illa under hela tentatiden så är jag meer än nöjd! Trodde ju inte att jag skulle klara den, så glad är jag=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0