Botten

Dagen har INTE varit kul...

C-uppsatsen känns inte bra alls, har suttit 8 timmar med uppsatsen totalt idag, Å*T*T*A timmar???!!! Är man mänsklig då?? Och 99,9% av tiden är skrivande framför datorn, Inte hälsosamt=/ men men...

Och så lilla livet i magen... känner mig inte ett dugg gravid för stunden, bara ordentligt tjock och ful, och har så sjukt dåligt samvete för det=( Längtar så till 4/4 då UL ska göras... Kommer kännas så mycket verkligare då.

Som tur var har Maria och lilla söta underbara Lisa varit här och gjort mig gladare, likaså min underbara älskling som drar med mig ut på måbrapromenader och lagar god mat!

Nu ska jag försöka sova lite och hoppas på att jag är någorlunda pigg i morgon då jag och Malin ska sitta hela dagen med C-uppsats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0