Hemmafix

Igår ösregnade det så då passade jag på att storstädade lägenheten, vilket tog hela dagen då det inte går allt för snabbt med en mage som är i vägen=) och efter Thomas jobb åkte vi och storhandlade.

Idag regnar det lika mycket som igår så blir en innedag idag med. Matlagning till Thomas jobb och så försöker jag mig på att baka bröd... bröd kan jag baka och gör det ofta, men inte i min fina present jag fick av Thomas i examens/födelsedagspresent! den är så fiiin=)



Funderade först på en Kitchen Aid, men så blev vi tipsade om denna - ankarsrum assistent - som är lite starkare och kan ta större degar än Kitchen Aid, och jag vill baka mycket=) Hittills har den skött sig, nu ska brödet snart in i ugnen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0