Nu kan jag blogga igen!

Har varit utan internet i en vecka, vilket inte har varit allt för kul när man går hemma i en lägenhet hela dagarna.

13:e till 19:e juli var vi hemma i Småland då jag fixat spelningar 15:e, 17:e och 18:e! Jag har rätt dåligt samvete över att Thomas jobbar hela sommaren och jag bara går hemma så kändes bra att jag fick fixa så vi tjänade lite pengar! Niklas och Carola var hemma onsdag/torsdag och då hann vi även med en tur ut på sjön för att fiska! Fredagen gick åt till att repa låtar. Mamma och pappa jobbade hela veckan, så helgen blev avsatt till dom=) På tisdagen, innan vi åkte hem, hälsade vi på Monica Jörgen och Irma! Helt fantastiska dagar hemma på landet! Avkoppling på högsta nivå! Grillning blev av nästan varje kväll=)

Fram till nu har det inte hänt så mycket. Thomas jobbar och jag går hemma. I lördags var vi och badade vid en utomhuspool och det var sååå skönt! Sist vi badade var vid sommarstugan vid midsommar så var verkligen på tiden! Då jag är rätt slut i kroppen och känner av den väldigt väl så gör badet susen. Tyngdlös, så känner inte av alla extra kilon och så gör det inte det minsta ont i kroppen=) Det jobbiga var när jag skulle gå upp... gick som en stor tung elefant, för blev ju tusen gånger värre:P Igår var vi också och badade! På förmiddagen var Maria och Hanna här (Thomas systrar) för att öva sång inför kommande bröllop, och så fotade Hanna magen! Sedan åkte vi med Johannes och Jennifer och badade innan vi åkte hem till dom och spelade spel och grillade såå goda burgare!

Just nu håller vi på och målar om i köket!! Eller ja... jag spacklade och slipade förut och nu målar Thomas, men fint blir det=) Från beige bakgrund med fula små blommor på till VITT!! Och vi hoppas att dom snart kommer och byter golvmattan och luckorna i köket också som vi blivit lovade=) och det kommer bli så fint när allt är klart! 


Kulan fiskar;)


Bra med portabel avställningsyta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0