Bröllop och loppisfynd

Söndag till tisdag var Thomas med sina bröder uppe i Dalsland i deras stuga och fiskade med mera. Då passade jag på att åka ner till Varberg till svärföräldrarna och svägerska med barn! Vi gick på Varbergs fästning, fyndade på loppis, badade, åkte en sväng till Göteborg till Thomas syster, lekte, och - kopplade av! Kände att jag behövde det efter att ha suttit ensam i en varm lägenhet rätt länge.

Imorgon gifter sig Thomas syster Elisabeth och hennes Mikael, och på söndag kommer mamma och pappa och hälsar på och stannar några dagar! - Det blir mys=)

Det var min update för denna gång... händer ju inte så mycket annars mer än att jag är gravid och det blir tyngre och tyngre=) Nu längtar vi mer än någonsin... vill ju att lilla bebben ska komma ut nu!! =)

Nästa vecka ska vi på BMbesök igen så då blir det en update. Ska även försöka lägga upp lite bilder på hur vi fått till det i lägenheten! Så ska nog inte dröja allt förlänge till nästa inlägg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0