Vacker?!

Dagens (Gekås)outfit! - och hjälp vad magen syns,
att koftan är knäppt som den är gör att magen ser en aningen större ut än vad den är=)

Kofta, brottarlinne, kjol och strumpor - Gekås
Leggins Mama - h&m

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Idag var första gången på sex veckor som klassen träffades (de som skrivit c-uppsats).
och fick några komplimanger - att jag var vacker, och fin med min mage... Det gjorde min dag! Vacker är det sista jag känt mig de senaste fyra månaderna=/ Har aldrig riktigt känt mig vacker, fin, speciell, något att ha, och att bli gravid har varit lite kämpigt eftersom jag aldrig riktigt har trivts med mig själv och min kropp och nu har den förändrats rätt mycket på kort tid... Älsklingen uppmuntrar mig så klart hela tiden och är så underbar mot mig. Jag tycker det är så vackert att vara gravid, och försöker intala mig själv att jag också är det, men är inte lätt alltid. Men det jag fick höra idag av några i klassen lyfte mig lite, och hjälpte mig en bit på vägen - Tack fina ni!

Vecka 19+1 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är alltid vacker!! Vare sig du är gravid eller inte<3

2011-04-13 @ 21:24:28
Postat av: Kristine Yngfors

Åhhhhhhhh!!! Va fin du är Madde!



Vilket underverk du bär i din mage! Tack Gud! :)



Du kommer bli en SÅÅ bra mamma, det VET jag!



Kram Kristine

2011-04-18 @ 10:45:35
URL: http://http://kristineyngfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0