C-uppsatsupdate!

Vi är klara!!!

Vi hade sista handledarträffen i torsdags och fick då höra att det var ett mycket bra arbete och att vi skulle kunna skicka in det som det var redan då, innehållsmässigt. Det vi fick ändra på efter träffen var lite stavfel, ordföljder med mera.

Vi satt hela torsdagen och finjusterade arbetet, ändrade i faktadokumentet till dietister, skrev ihop en gemensam loggbok samt skickade synpunkter på uppsatsen som vi ska opponera på. Vi skickade sedan in det färdiga arbetet till handledarna igen som måste godkänna den slutgiltiga versionen innan vi kan skicka det till examinatorn. Och igår fick vi mail om att det såg bra ut och var godkänt av handledarna=)

Visst, är en bit kvar innan vi är heelt färdiga då vi ska förbereda vår presentation till vår opponering samt förbereda oss inför uppsatsen vi ska opponera på. Redovisningen har vi 12 och 13 april, så längtar tills det är helt helt klart!

Igår skrev jag ihop ett brev till min handledare som jag ska ha på praktiken i sex veckor efter c-uppsatsen. Detta ska jag skicka in på måndag. Jag måste även ansöka om legitimation, så det ska också in på måndag. När detta är skickat är det bara redovisning och praktik kvar sedan ska jag kunna kalla mig legitimerad dietist!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0