tjugotreår

Igår 10 september fyllde jag tydligen år!

Eftersom min kära familj inte kunde vara med igår så blev jag firad hemma förra lördagen...

Mitt fina kamerastativ jag fick av mamma och pappa!


utav Tobias och Johanna fick jag vättervågte och ett helmysigt virkkit med två gigantiska garnnystan, en virknål och instruktioner för att virka en korg/skål att ha t.ex frukt i.




Igår kom Thomas insjungandes med flagga, ljus, fika och paket=)


Jag fick två vännerboxar och fyra heeeelmysiga teburkar som jag velat ha jättelänge.
Plus att han har en överraskning för mig idag, eller jag har fått veta vad det är nu men ni får inte veta förrän efter=)





och Tack alla underbara människor för alla fina gratulationer!
det värmer massor, jag blir så glad i hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-12 @ 18:37:29
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0