fyraårtillsammans ♥

Igår 18 oktober firade Älsklingen och jag fyra år tillsammans!
För fyra år sedan tog vi ett beslut som gjorde att vi är där vi är idag!

De bästa fyra åren i mitt liv, TACK Älsklingen min för att jag har fått dela dem med dig!! och fler ska det bli=)
 

För att fira gick vi till restaurangen Mañana, som vi gillade så mycket sist!

Finaste Älsklingen ♥


Dagen till ära blev det min älskade Ej bortglömda lugg (göteborg är inget bra ställe att ha lugg på, med så mycket blåst och regn, nej östkusten vill jag till så luggen får komma tillbaka;)


Vi testade andra rätter denna gången. Favoriten ostfyllda vetetortillas med rostad majsaioli var däremot något vi var tvugna att ta igen då det va såå gott! Förutom det så tog vi även nygräddat bröd med smaksatt färskost, getostsallad med färska rödbetor och ruccola, grillad halloumiost med tomat och pesto, friterade spanska smördegsrullar med het dip, friterade bläckfiskringar med aioli och citron, tigerräkor med vitlök och heta kryddor, vitlöksfrästa pilgrimsmusslor med örtaioli. Till efterrätt delade vi på en passionspannacotta. Så gott och så mysigt!

En helt perfekt fyraårskväll med Älsklingen min!!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fina bilder och vad mysigt det ser ut!

Ni är fina, beundrar er på många sätt!



Kram!

2010-10-19 @ 17:48:52
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0