Bröllop

Har inte skrivit på länge, för har inte riktigt haft tid.

Har hänt en hel del sedan sist - jag har fått en gift bror, och en helt underbar svägerska, vi har umgåtts med helt fantastiska vänner, tagit härliga höstiga morgonpromenader, spelat cluedo och boggle, spelat och sjungit, och bara kopplat av hemma i den småländska skogen=)

Lite bilder är alltid kul!


Herr och fru Ahlstrand ♥



 


Ni är så fina ♥


En väldigt god femvåningstårta som min kära mor har gjort!

~ En helt fantastisk helg! ~


Kommentarer
Postat av: Matilda

2010-10-07 @ 13:16:17
Postat av: Matilda

Åhh va rolig! Va heter appen? Blev sugen på att ladda ner den! Jag vill också veta vad jag pratar om i sömnen! ;)

2010-10-07 @ 13:18:26
Postat av: Matilda

Åhh va rolig! Va heter appen? Blev sugen på att ladda ner den! Jag vill också veta vad jag pratar om i sömnen! ;)

2010-10-07 @ 13:18:27
Postat av: Madelene

Ja, den är jättekul! Jag tror appen heter "Sleep talk"!

2010-10-08 @ 09:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0