Braaa dag!!

Ena dagen botten andra dagen toppen!

Fattar inte... igår var det hemskt och så idag har det varit såå bra!! Var länge sen det var såhär bra!!

Vaknade och mådde toppen... körde 40 min på crosstrainern till två vänneravsnitt sen en låångdusch innan jag kurade in mig i en filt med en bra bok i några timmar!

Mellan 13.00-16.45 hade vi skola, men det var inte så tungt trots en lång eftermiddag. Vi ska äta mjölkproteinfritt i en vecka nu (andra av de fyra dieterna vi ska testa) så vi har lagat mat och testat på olika ersättningsprodukter!

Och jag har mått bra heeela dagen!!! Visst, mådde rätt illa efter skolan, men tror de flesta gjorde det efter allt provsmakande=) fick med mig en kasse hem med massor av produkter som ska testas veckan som kommer.

Inte ens vräkande öööösregn påväg till skolan hindrade mig från att tappa humöret (trots att jag glömde paraplyet hemma). Var precis plaskvåt när jag gick in i skolan, men det torkade rätt snabbt... orkade inte bry mig faktiskt=) 

Nu ska jag fortsätta njuta av denna fiina härliga underbara dag!! ;)

Att allt blir så härligt och bra när magen mår bra, hoppas att morgondagen blir lika bra, hoppas hoppas hoppas!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bra dagar gillar vi:) Fler såna åt folket! Kram

2010-10-28 @ 20:39:59
URL: http://nattaliiin.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

Hejsan :D hur mår du en kall kväll som denna? :P HISS PÅ BRA DAGAR ;D

2010-10-28 @ 21:42:20
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2010-10-28 @ 21:43:14
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: carola

härligt!!:)

2010-10-29 @ 12:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0