Badminton och höststädning

Hann aldrig spela badminton något mer förra veckan, men tog en match igår älsklingen och jag! Det gick inte lika bra som förra gången vilket gjorde att jag blev rätt irriterad och som i sin tur ledde till att det gick ännu sämre. Men lyckades lura Thomas! Vi skulle testa att spela med vänsterhanden istället, efter att jag insåg hur sjukt dålig jag var på det så bytte jag hand och Thomas märkte inget. Jag vann med 11-2 och Thomas fattade inte att han kunde vara så dålig. Jag fick iaf massa beröm=) Men var tvungen att berätta senare för att inte Thomas skulle känna sig allt för dålig:P

Idag när jag vaknade hade jag ont i halsen och var förkyld, som fortfarande sitter i=/ Tror det beror på att vi gick hem i kylan efter träningen. Inte så smart. Har inte tid och ork att bli sjuk nu igen. Så lugn + honungste med ingefära har det blivit idag! Lite nytta har jag hunnit med också. Såg en bra chans till att få lite gjort här hemma! Har snart gått igenom alla skåp och lådor i köket - plockat ur, torkat ur och plockat in. Snart blir det mat - kycklingspätt med ris och jordnötssås och efter det ska jag se patientfilm med Ulrika till måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0