Sockerdricka och nordstjärna

Missade dagens labb i skolan då vi ska se hur vinäger påverkar blodsockret, har det på torsdag också så får vara med då istället...

Har fastat sen igårkväll och idag på morgonen så var jag på vårdcentralen för att göra laktosbelastning. Dom tog prover på mig hemmavid för några år sedan och då konstaterade dom att jag var lite laktoskänslig, men då jag inte velat gå och vara orolig över att må dåligt så har jag uteslutit laktos helt. Jag mådde piss av laktoslösningen jag fick dricka nu på morgonen.. en halv liter jättejätte söt ljummen dricka på fastande mage är ingen hit=/ Trots att jag mådde dåligt så visade resultaten ingenting... Det var helt normalt.. Jag fattar verkligen Ingenting!! Sköterskan sa att man kan må dåligt av laktos trots att värdena ser bra ut... men jag vill ha svart på vitt, så här är det. men nej. Jag får tydligen inte som jag vill.

För att få mig att må bättre, eller för att jag inte skulle tänka på att jag mådde dåligt, tog Thomas mig med bortanför gamlestan där vi köpte var sin cykel=) Där finns ett ställe där dom renoverar gamla cyklar och säljer dom. Jag fick en brun gammal nordstjärna (ett märke som inte tillverkas längre) och Thomas en grön gammal monark. Så fina så=)


Thomas som impar på mig med sin nya cykel?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0