Hjärtat dunkar

Hemtentan avklarad och inskickad 16.56...

Fy vilken hemsk dag... trodde jag gillade hemtentor men hade heelt fel=/

har knappt hunnit äta något på hela dagen för tentan har stressat mig så sjukt mycket och även om jag skickade in i sista stund så hann jag ändå inte läsa igenom tentan och sista delen blev bara massa flum... fly flä

Precis innan jag skickade in skakade jag så jag knappt kunde styra pilen rätt och hjärtat slog som att det var på väg ut=/ och efterskalvet blev bultande huvudvärk..

Aja, nu är den gjord iaf, vilket är riktigt skönt. En tenta kvar om två veckor och sen är det sommarlov=)

Nu ska jag packa och fixa för snart kommer Thomas hem och då ska vi ta bilen hem till landet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0