GIGIGIGIGIGIGI

Har suttit med studier och GI siffror hela eftermiddagen, så om jag inte va tung i skallen innan (vilket jag var) så är jag det nu, flera gånger om. Tar sin lilla tid att räkna ut 7 olika grejer per livsmedel som man ätit under fyra dagar och skriva in allt i en tabell.  Men det börjar iaf likna något nu.

Snart är älsklingen hemma och då ska vi äta mat följt av en lugn promenad, för vi båda känner oss lite småkassa. Det är ju så fint väder ute, vilket det inte varit på några dagar så måste ju passa på. Mina fina påskliljor har förövrigt slagit ut nu och det är så fint och jag blir så glad när jag sitter på trappen och ser på dem och alla andra blommor som blommar i vår lilla trädgård=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0