"Theee Alice?!"

Har precis varit och sett "Alice in Wonderland" med tjejerna och den var riktigt bra!

Såg den äldre filmen (föregångaren) i förra veckan och allt var väldigt likt förutom kortlekssoldaterna som i den äldre filmen är korkade, lite småsöta och i denna plåtiga, lite småläskiga. Johnny Depp var ju det stora pluset i denna filmen=)



Nu ligger jag i vår nya fina säng som vi fick hem i förra veckan och idag var vi och köpte nya kuddar och täcken. Nu kommer jag sova som en prinsessa=)


Kommentarer
Postat av: Ida

Helena Bonham Carter var riktigt bra i den också tyckte jag. "Off with his head!" :P



Såg dina bilder på grötkakorna, vad fina du gjorde dem. :)

2010-03-10 @ 22:18:01
Postat av: Em

Jag har också sett den! FY vad bra den var! :D Saknar dig kusinen, hoppas det blir tid för ett samtal snart!! Vi kanske skulle boka en tid? :P

Hoppas ni har det bra båda två och sover riktit gott i den nya sängen.

KRAAAAAAM!!

2010-03-11 @ 00:00:09
URL: http://littlemisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0