Musiiiiiiiiik!!!

Älsklingen min har fixat en spelning till oss! Som jag har Längtat!

Nere i Skåne - Kristianstad. Thomas var pianist i en gospelkör där när han pluggade på Furuboda. Kören ska ha konsert vid Påsk och då ska Thomas spela och jag får va solist och så får vi köra några egna låtar! Vi ska även medverka på gudstjänsten dagen innan med en hel massa låtar. Det ska bli så kul=)

Troligtvis blir det en spelning i Uddevalla också under våren, men det är inte färdigplanerat än.



Bilden är rätt suddig... Är från en Konsert i Norrköping våren -08 med Peter LeMarcs sånger. Det är ifrån en av hans låtar som jag hämtat namnet "Prinsessan av september". Namnet är väl kanske lite småtöntigt till en blogg men har man hört låten förstår man=) Ska försöka lägga ut den låten någon dag så ni får höra. Den är så fin!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jaha, ja har alltid trott att du heter så för att du är född i september:-) men då ska ja genast lyssna på låten!! :) puss

2010-03-16 @ 22:18:05
Postat av: Madde

Namnet passade ju ännu bättre eftersom jag är född i september så lite både och=)

2010-03-17 @ 07:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0