Falska förhoppningar

I min iver över att inte vara förkyld längre gjorde jag allt det jag inte har kunnat göra när jag varit sjuk... powerwalk, crosstraining, solning... igårkväll var vi hos grabriell hanna och lilla söta lou. Åt goood minestronesoppa med vitlöksbröd och så spelade vi black jack resten av kvällen=) När vi kom hem hade jag ont i halsen. Det kändes som sån där ont i halsen då man när som kan tappa rösten=/ Jag va riktigt arg att jag körde crosstrainern för jag körde inte så värst intensivt för att det var så sjukt varmt, men svettades som en galning ändå... känns som att det var dens fel att jag fick ont=( Men iaf... har vaknat under natten av att jag har haft ont men nu när jag vaknade hade jag knappt ont alls!!! MEN, ska ha en vilodag idag, kolla film, fixa med kort och bara vara för vill inte göra om samma misstag. Imon är första arbetsdagen och känner verkligen INTE för att vara sjuk då!

Nu: Slapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0