Award

Jag har fått en Award från maria!



Reglerna ser ut så här:
A:
Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C
: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Lite intressant (ointressant för vissa) fakta om mig=)
1. Jag älskar promenader!
2. Nästa gång vi flyttar hoppas jag att det blir till ett stort hus (gärna en gammal prästgård eller liknande)
3. Jag är nog mer en morgonmänniska än en kvällsmänniska
4. Jag är inte snål, jag gillar bara att spara=)
5. Jag älskar att skriva små brev eller skicka små hälsningar till personer när dom minst anar det
6. Jag är alldeles för envis och vill ofta ha min vilja igenom (en dålig egenskap jag försöker ändra på) 
7. Kramar är det bästa jag vet!

7 personer jag vill ge denna award till:
Emelie
Josefin
Ida
Martina
Victoria
Maria
Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0