Prinsessanavseptember

Har skrivit tidigare att jag ska förklara varför jag har just prinsessanavseptember som bloggnamn. Nu äntligen har jag lyckats fixa låten. "Pinsessa av september" är från en sång som jag tycker otroligt mycket om. "Älskad från första stund" av Peter Lemarc. Jag älskar de flesta av hans sånger men denna är det något speciellt med! Självklart tänkte jag lite på att jag själv är född i september, så då passade ju bloggnamnet ännu bättre=) Tyvärr är kvaliteten inte så bra då det är inspelat på en mp3, men lite hör man iaf=) Låten är från en mässa i Norrköping -08 då vi sjöng Peter Lemarcs underbara sånger.



Kommentarer
Postat av: Jennifer Schnellbacher

Åh Madde, du sjunger så fint! :) Jätte jätte jätte fint :)

2010-08-09 @ 16:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0