Ojoj

Mycket att ta igen...

Hade tenta i onsdags så har inte så mycket att säga sen förra onsdagen då jag iförde mig rollen som flickan i glaskulan, isolering på högsta nivå utan kontakt med omvärlden. Men nu är äntligen tentan skriven och det känns skönt även om det inte kändes som att det gick så värst bra... bara att vänta och se.

Nu till allt kul jag har att berätta. Påskhelgen!

På lördagen, påskafton, var vi ju på bröllop i Lidköping, Frida och Josef, och det var så fint så fint=)



Här är gänget som spelade och sjöng, Thomas på piano så klart=)



~ Herr & Fru Vennman ~


Härligt!


Och så här fina var vi=)


Vi fick åka lite tidigare från festen eftersom vi skulle upp vid 5 igen på söndagen för att åka ner till Skåne. Vi fick sällskap av Marlene som åkte med oss ner, det va kul=) Vi åkte vid 7 och var framme 10. Vi hann köra igenom sångerna innan 11 som tur var. Själva uppspelet gick jättebra, trots liten publik=)

Efter gudstjänsten åkte vi in till Kristianstad och checkade in på hotellet innan vi åt på thaibuffé i centrum.
Efter maten hann vi sova en kort stund innan vi skulle hem till Lina och Magnus för att se deras fina hus och smaka på en megagod hemmagjord äpplepaj=)

Eftersom de flesta restaurangerna var stängda på kvällen så köpte vi lite frallor och mjukost och Jordgubbar!! som vi åt på hotellet!


På måndagen tog vi en promenad i Kristianstad innan vi åkte ut till Furuboda där Thomas pluggat. Vi åt påskbuffé på restaurangen där och sen lånade vi kapellet och öva lite till konserten på kvällen. Innan vi åkte så tog vi en tur ner till havet...


 Thomas läser noter=)






Kisses 'n hugs fastnade också på bild:*)

Efter havet åkte vi upp till Glimåkra fhsk där vi träffades *memories*

 ♥

Konserten började 19, kören skulle träffas 17.30 men vi var där redan vid 17 för att gå igenom låtarna med Lina. Jag tror jag sjöng upp för mkt med kören för hade inte mkt röst kvar till konserten. Men det gick bra=) Riktigt kul var det iaf. Extra kul att Anna, vår gamla gospellärares, låt "Jesus is right here now" var med. Jag älskar den! Här kan ni höra den låten plus några andra låtar hon gjort. Hon är grym=)

Eftersom det var röd dag på måndagen så köpte vi sushi som vi åt på hotellet! Faktiskt godaste sushin jag ätit så döm inte ner matbutikernas sushi=)

På tisdagen gick vi lite på stan innan vi åkte upp till Glimåkra igen då jag ville in på mysiga Snickaregården och självklart blev det en tripp in på Ica Hasse också=)

På vägen upp till Göteborg igen stannade vi till i Varberg och fick lite kvällsfika hos Thomas föräldrar!

Helmysiga dagar med älsklingen min!!



Nu ska jag hoppa in i duschen för har precis varit ute och gått milen och om en stund ska vi vara hos Thomas bror Mikael och gratta honom för han fyller 26=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0