Lysmelk in my heart

Chokladfavoriten nr1 är "Lysmelk"!!


Perfekt form för att ge den ultimata smakupplevelsen!! Yummie;P

En ny bland favoriterna:
Jag har blivit helt såld!! På willys egna glass "Tripletto" (vet att den inte är laktosfri, men för den får man ha ont i magen). Tripletto består av vit, mörk och mjölkchoklad och så är det ringlat mörk chokladsås inte bara över utan emellan också! Plus att det är strött chokladflan ovanpå!! Har ni hört talas om någon godare glass?? Ni måste testa=) Tyvärr hittade jag ingen bild på denna underbaring men kolla på willys!! Ett måste i frysen=P


Nu ska jag och Thomas ner på stan och äta sushi och shoppa lite nya kläder till min älskling=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0