Helgmys

Första skolveckan avklarad och det känns helt okej=) Började idag med första uppgiften där vi ska väga precis allt vi äter och anteckna det i 7 dagar. Vi ska även anteckna vad vi gör varje kvart i 4 dagar. Låter rätt jobbigt men det går alldeles utmärkt!! Detta gör vi för att kunna se hur mycket vi gör av med varje dag och hur mycket vi får i oss. Rätt intressant faktiskt=)

Igårkväll var vi hemma hos thomas syster och spelade singstar och Buzz tillsammans med fler syskon och kusiner och så lilla söta Lou, kusinbarnet=) Det var så så mysigt så hoppas det blir snart igen=)

Idag har vi haft en rätt lugn dag. Varit ute och gått en hel del. Och så har jag stått och lagat mat i 3 timmar... Middag och portioner för veckan. Ena rätten blev spagetti och köttfärssås och den andra blev äkta moussaka!!Känner mig rätt duktig faktiskt=) Nackdelen är att vi inte har så många matlådor få fick ta till lite udda burkar, plus att vi inte har så stor frys så blev till att trycka ner allt ordentligt och sedan stänga snabbt=P Sen hann vi med en promenix ner till thomas syster med man och lilla Ally!! Och så ett härligt prat med Linn uppe i Gävle!! Plus lite plugg!! En perfekt dag helt enkelt=)

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att morgondagen blir minst lika bra!!

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0