En flodhästs bekännelse

En tröstande bit choklad eller choklad för att det är gott? Spelar väl ingen roll, energi som energi!

Har lyckats gå upp en hel del det senaste året som Måste bort. Kanske inte syns men tro mig - det känns! Känner mig allvarligt som en gigantiskt stor rosa flodhäst!

Så ändring madde, ändring... Det är nu eller aldrig!!

Men hur ska jag gå till väga? Först och främst kan jag ju sluta äta massa onödiga "tomma kalorier" som ändå inte gör någon nytta. Och vad gäller träningen vet jag inte=/ Har några riktigt irriterande utslag som kommer fram ännu mer när jag är varm, alltså när jag tränar vilket gör att jag drar mig ännu mer för att träna=( Och promenader vågar jag ju knappt själv, är rädd att ett monster ska ligga gömt bland buskarna varje gång jag är ute själv och hoppa fram just när jag går förbi... Och JA, jag menar allvar!

Somliga har ju tur... kan äta precis vad dom vill och behöver inte röra ett finger och ändå är smala och snygga, medan andra, däribland jag, kämpar som galningar och inget händer, snarare motsatsen...

Tänk om man vaknade en morgon och såg ut precis så som man ville!! man kan ju drömma fast blir bara en flykt från verkligen...

Får väl hoppas på att ett under ska ske.!!

Morotsstavar - Here I come!!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag tycker du är undervart fin hjärtat! Kyss

2009-09-26 @ 18:11:35
Postat av: Maria

Tycker jag åxå! Men om du känner som du känner så är GI maten kanske ngt? Funkat bra på dom jag känner i släkten iaf ;)

2009-09-26 @ 19:26:24
URL: http://mclachlan.blogg.se/
Postat av: em

Du är så sjukt galet vacker precis som du är älskade vän!

2009-09-26 @ 23:17:57
URL: http://littlemisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0