Uppochner

Gårdagen var dränkt i tårar, utan någon som helst anledning... tror jag... en av orsakerna kan ha berott på en ny skoluppgift som känns rätt jobbigt, men ska försöka klara det. Men idag är det nya tag som gäller och dagen har börjat väldigt bra!! Thomas och jag tog en tidig morgonpromenad runt sjön innan han drog iväg till jobbet. Nu ska jag snart ta en varm dusch och sedan på med gosekläder och göra finliret på rapporten som ska vara inne imorgon!! Konstigt att det kan vända så snabbt, men är glad att det gör det!! Är ledig idag, vilket känns bra, ska försöka ta det rätt lugnt, göra sånt jag gillar=) tänkte ta en sväng till gymmet innan thomas slutar men är ju så så fint höstväder att det nästan känns skamligt att gömma sig på ett gym när man kan vara ute och gå. Så får se, kanske blir en till promenad för fru Simonsson!!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag hejjar på dig hjärtat! Älskar dig! kyss

2009-10-01 @ 13:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0