Hjälp...

helgen bara försvann... vart tog den vägen??

Blev en jättemysig kväll i fredags hos Ida! Jättegod pizza och filmmys!! Men orkade inte vara kvar och se Pulp Fiction, fick räcka med Kill Bill 1 och 2=)


I Lördags hade jag en lugn dag hemma själv i en nystädad lägenhet! Gick igenom mina kläder, fixade med fotoalbum, åt blodpudding och tog en promenad in till stan för att möta upp Thomas när han slutat jobbet. När Thomas kom ut från jobbet hade han ett blomsterpaket till mig och när jag kom hem och öppnade så var det tre stora röda rosor!!



Väl hemma lagade vi ungsbakade rotfrukter, med höstig pumpa i, och så en god köttbit till det=) och så kollade vi på "Stardust". En mysig All helgona=)


På Söndagen blev det en lång sovmorgon, frukost med kokta ägg och rostade mackor och så gick vi igenom Thomas kläder. Sen tog vi en promenad ner till en Emmaus klädinsamling och kastade i en papperskasse med kläder *stolt* och så sparkade vi lite boll=) Till middag blev det den goda pumpasoppan och på kvällen hade vi körövning med One Way Gospel, vilket gick jättebra, dom är så duktiga och det låter så bra=)


Idag Måndag har vi varit lediga båda två, vilket är rätt ovanligt=P Idag fyller även Thomas mamma år så vi åkte upp till Orust för att fira henne tillsammans med några fler från familjen.  Vi blev bjudna på en god fiskgratäng och till efterrätt blev det glass och hallon. Och senare blev det fika med en god tårta som avslut=) Thomas systerdotter var också med på kalaset, hon har blivit så stor och hon är så söt så söt=)

  


Nu ska jag läsa på lite inför träffen med gruppen imorgon! Sov så gott alla!!!


Kommentarer
Postat av: Berit

Hej mina kära rara ungdomar!

Jätterolig att ni kom idag!!!

2009-11-02 @ 21:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0