Vardagsyra

Veckan har varit helt kaotisk vilket är en bidragande faktor till dåligt bloggande=P

Måndagen, plugg med tjejerna 9-18 

Tisdagen, skola 9-16, sen iväg på möte 16-17, sen städa

Onsdagen, skola 9-16, sen tvätta och handla
- Märkte ju förra veckan att Wiezels matcenter inte är så dumt iaf, så blev inhandling där=)

Torsdagen, skola 9-13, sen iväg på möte 14-15, sen labrapportskrivande till 01.30 på natten=/
Har aldrig skrivit labrapport förut (tror inte högstadiet räknas=P) så va inte det lättaste när man inte hade något att jämföra med eller någon att bolla ideér med, men jag blev ändå nöjd med min bunt med papper med siffror, diagram och spekulationer. Hoppas bara att läraren också blir det...

Fredagen, dötrött=/, skola 9-16, sen till bifrost på ungdomsmöte och gospelkonsert 18-23
De sista lektionerna vi har nu i skolan är matlagningskurser, varav en som jag ska vara med och hålla i - fågel och ägg. Idag var det vegetariangruppen som hade sin kurs. Det var riktigt kul=) Först lite föreläsning, sen lite lekar och frågesport, sen matlagning - quorngryta med bulgur, linssoppa, falafel med pitabröd, grönsakspaj och till efterrätt rabarberkräm och morotskaka=) sen äta upp den lagade maten, och sen städning och diskning...
Hade tänkt lämna in rapporten direkt efter skolan men märkte att jag hade glömt att ändra rubriken och några siffror, så var bara att åka hem snabbt och skriva ut nytt och sen åka tillbaka igen och lämna in det=/
Hann sen bara hem och byta om snabbt, spring till bussen och sen spela på ungdomsmötet, och sist lyssna på GNO där thomas spelar piano/synt.
Va såå skönt att lägga sig i sängen på kvällen... och lyckades sova till 9 idag!! (duktigt för att vara jag)
 
Idag lördag, vet jag inte riktigt vad som händer...
Thomas jobbar hela dagen, sen ska han upp till orust och hämta en bil som dom ska ha imorgon när dom ska ner till skåne för att ha konsert. Har inte fått alls mycket tid tillsammans den senaste tiden nu=/ Inte förrän onsdag får vi tillsammans och jag längtar såå!!! - inte lätt när man går om varandra=/

Det ska tydligen vara VM och världsrekordslagning i ukulelespel i slottskogen idag=P så får se om jag hänger med tjejerna dit=) Kvällen vet jag inte hur den slutar... antingen träffa tjejerna eller ha en lugn hemmakväll innan thomas kommer hem vid 22.00 eller nått=/
Beslutångest...

Ska nog göra iordning mig för ukuleletitten, om jag nu lyckas ta mig dit. Är ju gbgvarvet idag så spårvagnarna inne i stan är avstängda, och som ni vet är mitt lokalsinne det värsta tänkbara så får se hur det blir=P


Må så gott!!

PussKrams/m.

Kommentarer
Postat av: Berit

älskade Fantastiska goa Madde!

Jag tror att det blir skönt med lite sommarlov för dig och alla pluggtrötta!!!

Kram från svärmor

2009-05-16 @ 16:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0