Lite break i allt pluggande

Idag fredag har varit en pluggdag!!
Har kanske inte varit så taggad och laddad jag borde ha varit, men känner ändå att jag har fått något gjort!!

Mamma kommer snart och kommer stanna tills på måndag, vilket ska bli riktigt kul=)
Ingen från familjen har varit här på flera månader så ska bli kul att få träffa iaf 1/4 av familjen=)
Vi ska shoppa, gå på vernissage, lyssna på när Thomas spelar på ett barnmöte=), ha myskvällar, ta härliga promenader, köpa gardiner till nya lägenheten, bara umgås, och fira morsdag på söndag såklart =) och då med paket och en tripp till slottskogen!!

Kommer tyvärr bli lite plugg emellanåt för vill verkligen klara tentan på onsdag, men det kommer ske så diskret som möjligt (tidiga mornar och sena kvällar=) 

Nu ska jag läsa lite till innan jag ska möta upp thomas för att handla mat till helgen!!


PussKrams/m.


Kommentarer
Postat av: Thomas

Du är så fin och söt och go!

Vad trevligt det är att vara gift med dig!

Älskar dig!

2009-05-31 @ 10:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0