Hur mår du egentligen??

Jodå, tråkigt att klaga...

...men är inte kul att behöva gå med ständig, verkligen ständig magkatarr och illamående och inte få sova ordentligt på nätterna=(

Får väl skylla mig själv, har helt enkelt för många bollar i luften. Men jag kan väl inte sitta hemma hela dagarna och sitta och glo in i en vägg och inte göra någonting alls. Är rädd att komma in i en ond cirkel om jag skulle börja stanna hemma så fort jag mår dåligt.

När det gäller skolan så tycker jag verkligen det är så så kul att plugga just nu, är en riktigt roligt kurs vi läser nu med sånt jag verkligen vill veta, men så fort jag ens tänker på skolan svider det till, riktigt ordentligt. Har suttit hela kvällen med att leta fakta om olika teer, hur kul är inte det?! Jag tycker det är riktigt intressant, men om jag hade gjort detta utan krav från skolan hade jag garanterat mått bättre.

Livet ska kanske inte alltid vara en dans på rosor... men ibland hade jag verkligen verkligen velat att det var det. som nu...

Ska gå och sova nu och hoppas på en bra natt... och en bra morgondag... och en bra fortsättning...

Ni får ursäkta min dåliga sida, men ibland orkar man bara inte... kan ibland kännas lite bättre att få skriva av sig lite.


PussKrams/m.


Kommentarer
Postat av: Berit

Älskade Madde, hoppas att du känner dig lite bättre nu!! Du är en pärla, det hoppas jag att du VET!!!!!

2009-05-07 @ 17:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0