Hallå? Var är du?

Har en enormt stor längtan efter dig, speciellt nu... orkar inte gå och vänta längre...

Jag vill vakna med dit bländande ljus i mina ögon
Jag vill känna dina solstrålar värma mot min hud
Jag vill bli smekt av din vind
Jag vill känna dofterna av blommor och nyklippt gräs
Jag vill känna grässtråna kittlandes mot mina bara fötter
Jag vill äta jordgubbar direkt från landet. och smultron. och hallon!
Jag vill bli jagad av humlor och bin
Jag vill bygga sandslott och bada i havet
Jag vill dricka jordgubbsaft på den uppvärmda trappen. och äta glass!
Jag vill ligga och filosofera i gräset och bara försvinna bort för en stund
Jag vill njuta av din närvaro

Snälla skynda dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0