Things to do

I går va vi i bifrostkyrkan mellan 09.00-16.00 och riggade upp gradänger och planerade till söndagens konsert då chicagogänget kommer. Ska få plats 60 pers på scen så va inget lätt jobb, men det blev gjort=)
Efter allt slit hade jag och Thomas tänkt åka hem och äta stekt falukorv med stuvade makaroner, men istället blev vi bjudna på thairestaurang vilket vi blev väldigt glada för=)

På kvällen åkte Thomas iväg och spelade fotboll med killarna och jag drog iväg till gymmet!

En riktigt aktiv dag!! Me like=)



Idag jobbar thomas till 18.00 och jag ska tvätta och packa hela dagen och försöka städa lite om jag hinner. Vi har fått hyra en skåpbil från idag till imorgon så ska försöka köra allt ikväll, annars blir det ett lass imorgon också, så har endel att göra... men ska bli skönt att flytta, längtar så till den nya lägenheten=)

Ska försöka hinna med en promenix med Emmavännen också, om det slutar att ösregna vill säga=/

Nu måste jag börja packa!!


PussKrams/m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0