Äääntligen!!

Internet för första gången på TRE veckor... Det inger faktiskt en viss frustration när man inte har tillgång till "Världen". Trodde inte man var så beroende... men nästan allt sköts ju över nätet; mailen, förbindelser, banken, nyheter, med mera, med mera... Aja, nu är det här för att stanna iaf=)

Har en hel del att skriva om så hoppas du orkar med...



Förra veckan var vi ju ute på Sverigeturné med en gospelkör från Salem Baptist Church of Chicago! Det var så så kul, sikken upplevelse;) Jag hjälpte till med lite allt möjligt som barnvakt och så hjälpte jag till om dom hade frågor... rabblade bland annat upp restaurangmenyn femtioelva gånger;P Thomas assisterade Håkan och jag assisterade Thomas, och tog hand om honom=) Så lite nytta gjorde man iaf! Vi fick många nya vänner och förhoppningsvis kommer vi kanske åka över till Chicago i November, hoppas verkligen på det=)

Här kommer några bilder från den helt fantastiska veckan!!




Båda bilderna är från en gigantisk lada i Torp utanför Örebro


En av Chicagos bästa gospelpianister


Från Nyhemsveckan utanför Jönköping... Sista spelningen för min del.


Pastor/Senator James T Meeks och pastor Håkan Fermergård



Jag lämnade det skönsjungande gänget på torsdagen och åkte med mamma och pappa ner till sommarstugan som ligger mellan Oskarshamn och Kalmar. Thomas kom på fredagskvällen eftersom han jobbade på dagen.
På fredagen firade vi midsommar, och på lördagen hade vi släktfest och massa födelsedagsfirande och så klart invigning av den totalrenoverade stugan efter branden som var förra sommaren och det har blivit så så fint och mysigt=) Ser precis ut som innan, men mycket frächare och nyare liksom!

Här kommer bilder från släkthelgen!! Mkt bilder är det...


Den fina midsommarstången kläs och sätts upp!


I väntan på sill och potatis=)


Grattis mormor & morfar!


Sen blev det jordgubbar och glass!


Innan grillningen blev det film, Twilight! Riktigt bra=)


Firade mamma och pappa som egentligen fyllde 11juni, men bättre sent än aldrig.
Grattade ju Tobbe också, som fyllde år 25 april, Yes!! =)


Mys vid grillen får avsluta midsommarafton!




Under hela helgen spelades det fantastiska tyska spelet "elfe rause" (ursäkta stavningen)


Söta Rebecka låg och fotade=)


Fotbolliringtajm!


Pga att alla "bra" kort blev dåliga på Sofian och mig så fick det bli ett flumkort och så dom fina stövlarna=)


God mat blev det! Potatissallad, kyckling, sallad och pestobullar! Och till efterrätt choklad/kolatårta;)


Härliga "hej!jagäterkort"


Familjen Wahlström



Min familj med respektive!

             Prinsessa/fotograf              


Dagen avslutades med kubb!! plus x antal knottbätt=/



Nu orkar jag inte mer... ska städa i vår fina snart färdigrenoverade lägenhet istället=)


PussKrams/m.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte mysig midsommar var det! :) I sommar MÅSTE jag och Niklas komma upp till er om vi får? :) Hihi, puss!

2009-06-25 @ 20:42:38
Postat av: Carola

jätte mysig midsommar var det! :) I sommar MÅSTE jag och Niklas komma upp till er om vi får? :) Hihi, puss!

2009-06-25 @ 20:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0