Fredagsmys?!

Eftersom jag jobbar måndag-fredag så är fredagen första kvällen i veckan som jag inte behöver lägga mig tidigt, så tänkte ha lite myskväll med älsklingen med film och gott att äta. Vi började se filmen rätt tidigt typ halv 8. Vid 21.00 somnade jag i soffan (vilket jag väldigt sällan gör) och sov till 24.00=/ Vaknade och thomas satt brevid mig med datorn. Blev att vi borstade tänderna och sedan gick och la oss. Så kan det gå om man är trött=P

Idag jobbar Thomas hela dagen och jag orkar inte dra iväg någonstans. Har en del att fixa med också, bland annat stäääda, det roligaste som finns (hehe) =P 

Imorse tvättade jag fönster och satte jag upp en snygg fönsterfilm/insynsskydd med pelargoner i köket som vi köpt på designtorget, 195kr kostade den och det blev jättesnyggt!



Nu ska jag fixa vidare!!


HejHopp/m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0