Laddad Taggad Redo!

Vaknade på en bra sida idag!!
Yrvaken sa jag hej då till Thomas i dörren... trippade in i sovrummet, tog på mig mjukisbyxor sedan fixa frukost; macka med leverpastej och påläggsgurka och ett glas havremjölk, mumma=)
Sen fick jag en knäpp, en bra knäpp!! Tog näringsläraboken och satte mig och läste i en och en halv  timme *STOOOLT*
Och det känns så sjukt bra nu i efterhand!! Hoppas, verkligen hoppas att det inte bara var en engångsföreteelse!! Får se om jag lyckas sitta ett tag i eftermiddag också, skulle va pricken över i:et det;)

Nu ska jag snart laga lite mat och sen dra iväg till skolan för registrering av den nya kursen SVKK, söka, värdera och kommunicera kunskap. Har ingen aning om vad kursen kommer innehålla, men kommer inte vara någon tenta utan gruppuppgifter och arbeten så ska bli spännande att se hur det går=)


Puss o Krams så länge/m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0