en pluggfri helg!!!

Har uppdaterat om ledigheten men har ju gått en hel vecka sen vi va lediga... Men finns inte så mycket att berätta om den senaste veckan... Under veckan har jag ärligt talat bott i vår fotölj... Suttit fastspikad mellan klockan 9 till 18... Allt för en hemsk onödigt skrämmande ledighetsförstörande Tenta!!

Igår mellan 09.00-14.00 var skrivningen. Kan ju säga att jag har mått bättre efter en tenta... Denna tog verkligen priset. Trodde jag skulle ha någon chans iaf... men känns som att den är rätt långt borta... men man ska ju inte ta ut segern i förväg he.. he.. får hoppas på det bästa iaf.

Hade tänkt slappa framför tvn när jag kom hem men fick en knäpp och städade hela lägenheten istället från tak till golv!!
Ville att det skulle va fint tills thomas kom hem från jobbet och jag lyckades=)
Sen gjorde vi varma mackor och såg på simpsonsavsnitt=P

I helgen händer det inte mycket. Ska mest njuta av att jag inte har något att plugga!! Hade nästan glömt bort hur det kändes att inte ha något att göra=)

Så nu ska jag återgå till att em. njuta=)


Puss hej sålänge!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har nationellt prov i matte B på tisdag i 4 timmar :(

Jag känner mig lite !!#!!*k jsh pga av det.

puss

2009-01-10 @ 22:20:17
Postat av: Madde

Ska tänka på dig hannavännen!! Det kommer säkert gå bra!!

2009-01-11 @ 11:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0