Veckans >>>>>

(Nu var det ju ett tag sen jag skrev något här så känner att jag borde komma med nått nytt=)

Har kommit på att det finns sjukt många roliga aktiviteter i en storstad som denna!! Har träningskort på sats och där finns en hel del=)
Efter att ha provat på combat (boxas i luften) som jag tyckte var rätt töntigt, satsaerobic som va rätt basic och dansaerobic där jag gjorde bort mig helt totalt så fastnade jag till slut för aerobic (lite svårare koreografi än på satsaerobic). Känns skönt att ha passen inbokade för då vet man att dom verkligen blir av (oftast).
I torsdags provade jag på Funk. Det va sååå kul=) Kände mig som en riktig hiphopare in dá hood;)
Det passet ska jag också försöka få in rutin på så jag går en gång i veckan.
Satsafro provade jag och malin på i lördags. Var svårt att hänga med i koreografin första gången, men om man går några gånger blir det nog lättare. Ska ge det ett försök till nu på lördag!!
Och så försöker jag och thomas gå på gymet minst en gång i veckan.
Det blir fyra, fem pass i veckan och det är jag mer än nöjd med!
Det som är kul med danspassen är att man tränar konditionen riktigt bra, för man blir både svettig och trött men så är det samtidigt så sjukt kul=) Timmen bara susar förbi=)

Har lyckats få till en riktigt bra vecka nu och det är ju sånna som man kan lägga ut utan att få dåligt samvete för=)

Tisdag: Step up med tjejerna på fysiken
Onsdag: Aerobic på sats
Torsdag: Spelkväll och hemmagjorda semlor med tjejerna!
Fredag: Gymet på dan, Rep med kören på kvällen
Lördag: Afrodans
Söndag: luugn dag!!!

Plugget skippade jag skriva in för annars blir schemat helt plötsligt mycket tråkigare att titta på=)





Nu ska jag övergå till något betydligt tråkigare, nämligen plugg...


Puss Krams på er!!


Kommentarer
Postat av: Niklas



Hej syrran! Ja och carro vill ha bilder från bröllopet, kan du skicka dom? Puss o kramar /niklas

2009-02-05 @ 20:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0