Tisdag = Tenta...

Om några timmar gäller det. 13.00-16.00. Känner mig inte alls sugen på att skriva tenta, men vem gör det?!
Ska bli så skönt när det är över. Får den första lediga kvällen på länge länge då jag inte behöver ha dåligt samvete över att jag verkligen inte gör någonting. Thomas föräldrar kommer ikväll och ska bjuda på semla, och det ska bli såå gott=)
Men blir bara ikväll jag kan ta ett break. Imorgon börjar nästa kurs 9-15. Dom börjar hårt direkt. Biokemi är det som gäller=/ Hoppas det inte är liiika komplicerat som kemin vi läste i höstas... Men denna gången (till skillnad från då) ska jag verkligen försöka plugga ordentligt från början, annars kommer jag efter och har märkt att det är riktigt svårt att komma ifatt...

Aja, nu måste jag läsa lite till. Förhoppningsvis sitter det mesta redan=/

Håll tummarna för mig!!!!


PussKrams/m. 


Kommentarer
Postat av: Mystery lover

Du är så duktig! Jag ska se till att du pluggar var kväll! kyss

2009-02-24 @ 11:03:23
Postat av: Nathalie

Hoppas tentan gick bra för dig Maddis:)

2009-02-24 @ 20:37:09
URL: http://nattaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0