Ä*N*T*L*I*G*E*N

Tentan är klaaar!! Jippie=) svarade på alla frågor och det kändes faktiskt rätt bra=)
Tror det är godiset som gör det^^ (har alltid med mig godisbilar på tentorna, det hjälper faktiskt=)

>>Så, nu är jag i Desperat behov av att klara dessa tentor!!!

Bilder säger mer än ord...


Please Please Pleease!!!


Gaaaaaiiiiih...


Nu ska jag njuta av att jag inte har tenta förrän om 5 veckor! just nu känns det som en evighet dit, men tyvärr kommer dagen med stormsteg... Skärtorsdagen nästa, och då ska jag va beredd;)


PussKrams/m.


Kommentarer
Postat av: En glad prick

Du kommer gå till historien som världens bästa och sötaste dietist!

2009-02-25 @ 21:06:06
Postat av: Victoria

Hej vännen! :) Såg nu att du lämnat en kommentar i min blogg, vad glad jag blev! :) ( jag vet dock att det var ett tag sen) Tack för att du tycker att vi har det fint! :) Vet faktiskt inte vad färgen heter, men kan nog kanske ta reda på det! :) Kul med första handskontrakt, det håller vi tummarna för! :) Japp snart klar, för dig kommer tiden också gå fort, och jag håller mina tummar för att du klarade din tenta! :) Brukar nämligen titta in i din blogg med, fortsätta gärna läsa och kommentera min! Kramar!

2009-02-26 @ 10:46:55
URL: http://viiickan.blogspot.com
Postat av: maria

Du är så duktig madde!! Njut nu av lite ledighet hos mamma och pappa i Uckna. Kram!!

2009-02-26 @ 16:01:19
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0