Sjusovaren herself

Gick upp sju i morse för att säga hej då till Thomas och sen gick jag och la mig igen för att sova lite till. Vaknade sedan tre timmar senare=/ Kommer knappt ihåg när jag sov så länge senast, men det va rätt skönt, kände mig iaf utvilad=)

Sen var det bara att sätta igång... storhandla, sen tillbaka till affären igen då dom inte dragit några av rabatterna (smålänning som man är), plugga, städa och julpynta, fixa mat till kvällen, och göra iordning mig. Sen vid 19.00 kom Storebror med fästmö! och vi har haft en jättemysig kväll, hoppas det blir snart igen!

Nu är det sängen som väntar för har föreläsning imorgon på förmiddagen och sen ska vi sitta med grupparbete på eftermiddagen och sen hem och plugga till tentor och laga matportioner till älsklingen!

Sov så gott!  


Kommentarer
Postat av: Sabrina

Nice header :D:D



( och Förresten, har fått chihuahua valpar. Kollakolla:) .. )

2009-12-09 @ 18:21:44
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0