Sista skoldagen innan jul!

Idag ska vi gå igenom när vi var ute på olika förskolor/skolor för att berätta om barns mat, men lyckades få till ett läkarbesök nu på fm vilket jag måste prioritera...

Mina trogna läsare vet att jag varit hos doktorn några gånger för att reda ut min stackars lilla onda mage som aldrig blir bra. Hade ett telefonsamtal med min läkare för någon månad sedan där han gick igenom alla prover som tagits. Proverna visade ingenting negativt, allt såg bra ut. Men fick veta att jag har en mindre rolig tarmsjukdom. Vilket jag inte det minsta blev glad över att få höra, hade mycket mycket hellre varit glutenintolerant eller något där man vet vad man ska göra för att bli bättre. Det finns knappt någon forskning kring sjukdomen vilket gör det omöjligt att behandla mer än på egen hand genom att utesluta olika livsmedel som man måste testa sig fram. Men nu i sådär en månad har jag uteslutit allt tänkbart men utan resultat... Snarare att det blivit värre, illamående och ont i magen är konstant, minns knappt hur det är att Inte ha ont i magen=/ Nej, nu ska detta få ett slut! Hoppas så farbror doktorn har något vettigt att säga, annars är det 100kr som blir bortkastade...

Hoppas nu bara jag hinner till seminariet i em där vi går igenom statistik som vi har tenta på efter jul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0