23/8-2009 - Vår 1åriga bröllopsdag!!

När jag kom ner till frukosten i söndags så stod det massa paket på bordet...
Förtidiga födelsedagspresenter till mig/ bröllopspresenter till oss båda=)

En systemkamera, minneskort, filter och kameraväska!!!

Nu ska här fotas=) Tror det är första gången jag läser en bruksanvisning=P men det var nog inte så dumt att titta i den för har lärt mig en hel del på det=)

Efter frukosten åkte vi till kyrkan där jag och Thomas höll i musiken...


Sen åkte jag och Thomas vidare till Odensvi där vi hade bröllopet och festen!


Odensvi kyrka - där vi sa Ja till varandra den 23/8-2008!!



Sedan åkte vi bort till festlokalen och ner till stranden som ligger nedanför där vi hade lite 1årig-bröllopspicknick=)


På en filt tillsammans med sin älskling och med denna fantastiska utsikt! Kan det bli bättre?!


På morgonen gjorde vi en god sallad som vi hade med oss: quinoa, avokado, mango, räkor, sallad, äppelcidervinäger, olivolja, salt & peppar. mumma=)

och till efterrätt blev det...

...bröllopstårta!! Vi har hört från vänner att man kan spara översta biten av bröllopstårtan och äta den på bröllopsdagen och det lät som en mysig grej. och den smakade nästan godare nu än för ett år sedan!! Kändes som att tårtan gjorde att man mindes tillbaka ännu mer till den stora dagen!! Hade nästan glömt hur god tårtan var. Smak av blåbär. mumma=)

Sedan gick vi upp till dom mysiga stugorna där vi tog de flesta bröllopsbilderna




Kan inte fatta att vi har varit gifta i ett år redan. Tiden har ju gått så snabbt, men man ångrar inte en sekund!!
Många många fler bröllopsdagar ska det bli!! Tänk när vi är uppe i 25 som mamma och pappa firar i år, eller 30 som Thomas föräldrar firade förra året... Längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Ida Rosén

Grattis!

Snart ses vi, för att fira ännu ett par för bröllop.

Hälsa Thomas och lycka till med fotandet!

Kram

2009-08-26 @ 20:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0