"jagkopplaravsjukan"

Har varit hemma på landet hela veckan. Thomas åkte tillbaka till göteborg i onsdags så ons, tors, fre har jag varit helt själv hemma i huset och bara kopplat av. Och sjäääälvklart blir jag sjuk. Började lite smått i tisdags, när vi var i Söderköping och smultronstället, med halsont och resten av veckan har innehållit halsont, heshet, förkylning, förkylningsblåsor i munnen och allmänt trött i kroppen plus att min ena visdomstand passar på att komma just NU så får äta tabletter för att det gör så ont=/ Kan det bli bättre? Hrm... De senaste gångerna jag åkt hem så har jag blivit sjuk. Är väl troligtvis för att jag kopplar av, vilket jag isf inte gör här i göteborg och det är väl inte så bra?? =/ men är väl det att jag inte Kan göra något hemma på landet, blir bara att man gör just ingenting. Här hemma så finns det ju alltid saker att göra även om man tänkt att koppla av. Det är rätt skönt också att jag (snart) har avklarat en sjukperiod innan skolan börjar för när skolan väl har börjat finns det ingen tid till att vara sjuk=/

Nu ska jag kurera mig med färskt ingefärate=)


Psst... en liten höstmakeup till bloggen tyckte jag passade in idag när det verkligen känns som att hösten närmar sig med regn, blåst och mörker=/ Gillar inte hösten när den är så här, längtar istället till härliga höstpromenader bland orangefärgade, fallande löv och solsken som värmer när det blåser kalla vindar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0