Snart är det över=)

Nu har jag ääntligen kommit igenom allt! Nu är det bara lite repetition som behövs sen är jag -laddad?! -redo?! kanske snarare så illa tvungen!! att gå till skolan imorgon och göra den fruktansvärt oinspirerade tentan.

Men något positivt ur allt det hemska!!
Jag har bestämt att jag ska belöna mig med något när tentan är över och kom fram till att det får bli en ny mobil=)

Vet inte riiiktigt vilken jag ska ta... vill ni hjälpa mig?



Kruxet är att den till höger (w715) är aningen bättre. Men den till vänster (w595) är snäppet snyggare...

Helst av allt hade jag velat ha denna:



Det är en w595 detta också (som den till vänster) men denna är lite snyggare!! Lite mer -Jag=) Felet är den inte finns hos 3 och det gör mig GALEN!!!
Orka lägga ut massa pengar på denna när jag kan få en mycket billigare på 3. hrm=/

Tror det står mellan dom två översta... Men jag och min beslutångest. hrm=/
Vad tycker ni? Vilken ska jag välja? Hjälp mig!!


PussKrams/m.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till imorgon!! Kommer gå kanon :) jag röstar på 595... har en sån själv... KRam!

2009-04-08 @ 19:32:37
Postat av: Grabben i sängen brevid

...o så älskar jag dig. Jag röstar oxå på 595, men kanske w715..

2009-04-08 @ 21:45:25
Postat av: Hanna

ta den till höger! mest för att alla, och verklgien ALLA, har den till vänster, våga tänka nytt :D

2009-04-09 @ 00:12:37
Postat av: Johannes

jag tycker du ska lyssna på tompa. han e ganska klok trots sin ringa ålder :D

2009-04-09 @ 19:00:54
Postat av: kusin little miss E

Man behöver inte alltid ha det bästa. Du ska trivas också! (ta den vänstra) ;) Och du, hur sjutton designar man sin blogg? Help me!! PUSS

2009-04-10 @ 00:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0