Stämmer detta?

Jag tycker det iaf=)

10 saker en kille aldrig skulle säga

   1. Jag tycker Barry Manilow är en cool snubbe.

   2. När jag ändå är uppe, ska jag hämta en till dig?

   3. Hennes tuttar är helt enkelt för stora.

   4. Ibland vill jag bara bli kramad

   5. Vi har inte varit och shoppat på evigheter, kom så sticker vi iväg och jag kan hålla din handväska hela tiden.

   6. Nä, vi struntar i Sportspegeln och ser på Oprah Winfrey istället.

   7. Jag tror vi är vilse, vi kan väl stanna och fråga någon?

   8. Här älskling, du kan få ha fjärrkontrollen.

   9. Antonio Banderas och Brad Pitt? Den här filmen måste jag se!

   10. Vi pratar aldrig längre!


PussKrams/m.

psst... lovar, snart kommer något mer seriöst inlägg! Är uppe hos svärföräldrarna så tiden finns inte just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0