Numera fru Simonsson

Tag sedan jag skrev men har haft rätt mycket för mig (vet du som känner mig)
Men sen sist jag skrev är jag numera nybliven fru, sambo, Göteborgare och dietiststudent!! Kan det bli bättre??!!

Bröllopet var helt fantastiskt! Mitt drömbröllop slog in!!
Killen som fick mig att falla har fått mig helt till sin egen och jag älskar det!
Lever just nu som världens lyckligaste    -En molnsvävare med andra ord=)

På söndagen var det middag och presentöppning med de närmsta sedan åkte vi till göteborg på kvällen då thomas skulle börja på musikhögskolan klockan 10 på måndagen.
Eftersom jag inte började förrän nu i måndags fick jag en vecka att vila upp mig på vilket verkligen behövdes. Var helt slut och trött hela veckan med en hel del huvudvärk, men var väl första gången på flera månader som jag inte hade något speciellt att planera. Jag fixade mest i lägenheten och lagade mat tills thomas kom hem. Kände mig allmänt tom... men var kanske något jag behövde innan skolan och vardagen startade på allvar.

Sedan har vi kört några vändor till ikea och tillbaka vilket har varit riktigt kul... gått runt och lagt ner allt man skulle kunna tänkas behöva till ett fungerade hem... visst, har fått hålla igen lite då man inte har den bästa ekonomin efter ett bröllop men det mesta har vi i alla fall fått inhandlat.

Lägenheten som vi nu bor i är helt underbar. En 2a på 53km som vi har fixat iordning så som vi vill ha den. Visst, tar 25 minuter till skolan men vadå, lite vila innan skoldagen skadar inte=) Har 5 minuter ner till stan så något som är positivt med läget=) Är ett lugnt område med affärer precis runt hörnet och så självklart en älskling till man som tar hand om en så behöver inte vara så skraj=)

Hanna, min underbara svägerska, och jag hade en mysig tjejkväll i fredags. Gjorde en god grekisk sallad och såg på Save the last dance! kan det bli mer tjejigt=) hanna invigde även vår soffa sovande!!

På lördagen åkte vi ner till Varberg för att överraska Thomas föräldrar med en liten fest då de varit gifta i 30 år!!!
Dagen till ära hade jag och Thomas bakat dom godaste vaniljbullarna någonsin=) De andra syskonen bidrog även de med mat. Vi åt massa goda pajer, bullar, bröd, kladdkaka mm mm.
Dagen fylldes även, förutom med otroligt mycket Kärlek, med massor av roliga lekar och en mysig promenad runt varbergs fästning.

Dagen därpå var vi på besök i Bifrostkyrkan. Thomas och jag ska starta en gospelkör där vilket vi verkligen ser fram emot! Dels får vi lite extra pengar i studentkassan men också en hel del sång och musik vilket är helt underbart=)

Nu är det sängen som kallar. Är inte helt kry så gäller att gå och lägga sig tidigt om man ska klara av en dag i skolan.
 
Men först några bilder från minnesvärda stunder!!


          
Middag med svägerskorna          Fotografering                  Simonssons               Två lyckliga

    
  Svensson/Simonsson         Två lyckliga                          Vännerna                            Vännerna

Kommentarer
Postat av: Svägerskan!

jag ser framemot nästa tjejkväll med "A walk to remember"..! :D

2008-09-12 @ 16:32:43
Postat av: Linda C fd Klasskompis

Åh, va fin du va på din bröllopsdag Madde!!!

Önskar er all lycka o välgång på er färd genom livet! :D

2008-09-15 @ 16:03:07
Postat av: Victoria (op03a)

Gud vad fin du var på bröllopet vännen! kanon vacker! Jätte fint par är ni verkligen! hur trivs du i Göteborg nu då?

Stor KRAM

2008-09-15 @ 16:03:33
URL: http://viiickan.blogspot.com
Postat av: Maria Johansson (Op03a)

Heej Madde!

Herregud, inte visste jag att du skulle gifta dig! :o) Ni var verkligen fina båda två! Önskar er all lycka!

många kramar

2008-09-16 @ 18:52:07
URL: http://submarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0