Istället för plugg...

Denna veckan har börjat plågsamt, för har inte fått reda på tentaresultatet på första tentan (den om basal nutrition), får snart panik... är jätteorolig över om jag klarat den eller inte. Det kändes ändå bra när jag skrev den men vill ändå inte hoppas på att jag klarat den för blir bara ännu mer ledsen då om jag skulle få underkänt, lika bra att räkna med det sämsta=)
Eftersom kemitentan förstörde mitt sociala liv förra veckan så blev det inte någon träning så hade tänkt träna denna veckan nu när vi inte har allt förmycket plugg. Gårdagen gick väl sådär... visst får väl skylla mig själv att jag inte gick till gymmet men ville ju ha med mig thomas men han hade varit och lämnat blod och var mer död än levande -dom har ju tagit hela 4,5dl blod från honom=) så var hemma och tog hand om min livräddare istället=)
Idag skulle det också blivit träning... men passet jag och Ena hade tänkt köra, afrikansk dans, var fullbokat och fanns inget annat roligt så blev hemma idag också. och inte nog med det... Medan jag sitter hemma och latar mig är thomas ute och spelar fotboll vilket jag meer än gärna hade velat göra men klarar inte för den dumma hälsenan som förstör det hela....
Så, nu har jag fått tala ut om mina bortförklaringar... känns skönt... eller inte=/
Ska i alla fall boka in mig på ett aerobicpass imorgon för betalar ju trots allt 289kronor, tror jag det är, i månaden för träningskortet... 

Egentligen skulle jag suttit och pluggat cortex och nervceller medan thomas är borta, har läst några sidor i alla fall, men ska nog ta och fortsätta med det... snart...



Hittade några kort på mig från när jag var liten som tobias lyckades få fram till bröllopsfesten...
Så är inte mer än ego än att jag lägger upp bilderna här=)  på de flesta korten är jag 2 och 3år.

          
Bärplockare nr1                           Vart har dom gudomliga lockarna tagit vägen?? (luggen har jag klippt själv)

Vi klädde ofta ut oss när vi var små, här följer två helsnygga dresser kombinerade av modellen herself
              
Robin,                                   eller varför inte en gumma..?! 
Batmans kompanjon         

Har även varit lucia väldans många gånger, här är en av dom...
    

Vi odlade våra egna gigantiska jättezucchini.. jag fick den mellanstora eftersom jag är mellanbarn...


Här verkar det som att jag (glad) försöker strypa en av våra alla kaniner som tydligen inte lyckats rymma...


Ingen speciell bild egentligen mer än att jag fyller år, men lägg märke till dom heta tapeterna som klär väggen, undrar om dom fortfarande går att köpa...




Måste lägga in några bilder på min älskling från när han var liten också, här kommer dom=)

   
Fotomodell nr1!                   

Även Thomas gör sig bra i luciatåg... kanske ska slå ihop talangerna någon gång=)


Nikeskor och Africatröja gäller!! Kan inte ha på sig vad som helst heller=)


Denna bilden får avsluta dagens skrivande...

En ursöt liten Thomas i egen hög person, som jag 20?år senare får förmånen att älska=)


Puss & Krams// m.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja- han är verkligen ursöt på det sista kortet :)

2008-10-29 @ 12:15:39
URL: http://mclachlan.bilddagboken.se
Postat av: hanna

åhh, madde, nu kände jag genast en saknad av dig, att jag inte var i gbg så vi kunde hänga lite när thomas spelar fotboll :/ jaja, snart är mitt lov slut, och då får vi ha en myskväll!!!

pusskram

2008-10-29 @ 22:32:13
Postat av: Hemlig beundrare

Jag har nog aldrig sett en sötare tjej än madde som liten. Fast de e klart, hon är nästan sötare nu ju;)

2008-10-30 @ 21:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0