En bättre dag!

Igår var en pluggdag för både thomas och mig. Jag pluggade kemi och thomas skrev på sin hemtenta som skulle vara inne innan 24.00 igårkväll...

Igår firade även Thomas och jag 3 månader som gifta så jag hade en liten överraskning till min älskling (som ni kan läsa på thomas blogg=)

Efter min surprise hade thomas något för mig med=)
Vid 20.30 åkte vi in till stan. Vi hoppade av vid kungsportsplatsen och sedan gick vi en låång promenad (den va kanske inte såå lång men kändes som det för det va ruskigt kallt=/
När vi hade gått ett kvarter åt ena hållet och sedan tillbaka igen undrade jag verkligen vart vi var påväg=)
När vi gick förbi Filmpalatset vände thomas tvärt och drog med mig in där=)

Jag fick inte veta vad vi skulle se förrän vi gick in i biosalongen...



En sjukt hysteriskt kul film (jag är såld i tecknat)

Denna va helt underbar=) Bästa överraskningen ever (tror jag=)

Diggar giraffen Melman (David Schwimmer gör rösten) mest!! En hypokondriker som det är såå synd om:P
Schwimmer har nog en stor roll i att jag gillar han... han låter så olycklig och misslyckad att man får sympatiblickar för vad helst han säger.

En lyckad kväll helt enkelt. Thomas verkade gilla den också (han skrattade iaf=)

Idag har det bara varit plugg plugg plugg.. kemitentan kommer allt närmre och fysiologin ska vi inte tala om...

Nu ska jag gå och göra tackkort med min älskling (skäms för att dom inte är utskickade än=/


Puss o Krams från lilla mig


Kommentarer
Postat av: svärmor

Åhhh, så mysigt det låter!!

2008-11-25 @ 08:31:36
Postat av: hanna

åh, jag börjar tycka mer och mer om tecknat nu, så snart åker ja hem till er och ser lite eller så lånar ja med hem :P

2008-11-25 @ 18:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0