All By Myself

Idag har jag haft en "allbymyselfdag"...
Thomas åkte iväg vid 11.00 imorse till något ställe utanför Hjo, mitt ute i skogen där han haft konsert nu ikväll kl 18 och kl 21 med kören han spelar i, Good News orchestra.

    

Dom har även spelning imorgon i Betlehemskyrkan i Göteborg kl 18.00 om ni vill höra dom. Dom är riktigt bra!!

har i alla fall haft en ta det riktigt lugnt helt själv dag idag...
har inte gjort så värst mkt. Var på sportlife mellan 11.30-12.30 med Ena och Amanda från klassen och vi körde ett Body Work-pass, det va jättekul! först lite aerobicinspirerad konditionsträning (med tuffa rumövningar som tog riktigt bra) och sedan styrketräning med skivstång. Det blev man riktigt pigg av! Enda krafttagen från min sida idag=)

När jag kom hem smet jag in på Willys och köpte bla rotmos. för när thomas inte är hemma passar jag på att laga mat han inte tycker om så idag blev det örtbiff med rotmos och sallad, mumma=)

Pratade med mamma och pappa som just nu sitter på flyget till teneriffa (tror jag det var) sen var klockan helt plötsligt 5. Datorn, tv, mobilen, och lugnet har varit mitt sällskap resten av kvällen och så självklart en liten skål med naturgodis=)
Plugget blev visst framskjutet tills imorgon=/ hade tänkt plugga idag men ibland orkar man bara inte...
Har smsat med min kära kusin Sofia som jag saknar riktigt mycket... Så en resa dit kommer förhoppningvis inom kort=)


Kusinerna!

Nu ska jag hoppa i säng för orkar inte hålla ögonen öppna mer nu..

Kramar/ m.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Idag är det jag som sitte helt själv hemma:/

Men du kommer nog hem snart! Kyssar

2008-11-17 @ 16:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0